Współpraca
Współpraca Webankiety i Wydziału Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego sięga końca 2019 roku. W jej ramach pracownicy naukowi otrzymują darmowy dostęp do konta administracyjnego i mogą zakładać dodatkowe konta dla studentów. Wszystko po to, aby przeprowadzanie badań naukowych było łatwiejsze, a studenci i wykładowcy mieli dostęp do narzędzia umożliwiającego szybkie zebranie i przeanalizowanie informacji niezbędnych do rozwoju i nauki w dziedzinie socjologii.
Ankiety na Wydziale Socjologii wykorzystywane są przez studentów i wykładowców m.in. do:
- prowadzenia badań naukowych na potrzeby zajęć,
- badań ilościowych i jakościowych,
- ewaluacji zajęć – ankieta jest narzędziem do lepszego planowania programu i zbierania opinii studentów na temat prowadzonych zajęć,
- usprawniania organizacji wydarzeń związanych z życiem Uczelni i studentów.
Więcej na temat współpracy Webankieta z Wydziałem Socjologii UW można przeczytać w tym artykule: https://blog.webankieta.pl/wspolpraca-instytut-socjologii-uniwersytet-warszawski-badania-naukowe-badania-ilosciowe/
27 kwietnia 2022 został podpisany list intencyjny dotyczący współpracy Wydziału Socjologii z Fundacją Rozwoju Demokracji Lokalnej.
Organizacje współpracują w zakresie m.in.:
udostępniania informacji i danych z badań empirycznych merytorycznie związanych z treścią zajęć lub z tematyką prac dyplomowych,
konsultowania programów i sposobu realizacji zajęć na kierunku Socjologia Interwencji Społecznych,
przygotowywania merytorycznego i organizacji wizyt studyjnych i innych przedsięwzięć o charakterze warsztatowym i praktycznym skierowanym do studentów kierunku Socjologia Interwencji Społecznych,
podejmowania innych niż wskazane wyżej działań zmierzających do podnoszenia kompetencji studentów w zakresie związanym z analizowaniem i planowaniem polityk publicznych.
Wydział Socjologii jest partnerem merytorycznym 5. edycji badania EKObarometr, realizowanego przez Agencja Badań Rynku i Opinii SW Research. Jest to ogólnopolski projekt badawczy, który ma na celu analizę postaw i nastrojów konsumenckich w zakresie szeroko pojętej ekologii obecnej w różnych sferach codziennego życia.
Więcej informacji oraz raporty z poprzednich edycji na stronie EKObarometru.
Agencja Badań Rynku i Opinii SW Research to innowacyjna agencja badawcza specjalizująca się w badaniach online. Firma jest właścicielem jednego z największych paneli konsumenckich online w Polsce – swpanel.pl oraz nowoczesnej platformy do projektowania badań online ankieteo.pl. Agencja działa zarówno w obszarze badań ilościowych, jakościowych, a także oferuje rozwiązania z zakresu IT na potrzeby badań rynku. Do kluczowych klientów w portfolio agencji należy zaliczyć domy mediowe, agencje PR, producentów FMCG, retail, instytucje finansowe, a także inne agencje badawcze.
Więcej informacji: www.swresearch.pl
1 września 2024 został podpisany list intencyjny dotyczący współpracy Wydziału Socjologii ze Stowarzyszeniem Sieć Obywatelska Watchdog Polska.
Organizacje współpracują w zakresie m.in.:
konsultowania sposobu realizacji zajęć projektowych na kierunku Socjologia Interwencji Społecznych w roku akademickim 2024/25,
diagnozy sytuacji niezależnych mediów lokalnych w Polsce i projektowania polityk publicznych zmierzających do ich wsparcia,
przygotowania merytorycznego i organizacji wizyt studyjnych i innych przedsięwzięć o charakterze warsztatowym skierowanych do studentów kierunku Socjologia Interwencji Społecznych w roku akademickim 2024/25,
udostępniania informacji i danych z badań empirycznych merytorycznie związanych z treścią zajęć lub z tematyką prac dyplomowych,
podejmowania innych niż wskazane wyżej działań zmierzających do podnoszenia kompetencji studentów w zakresie związanym z analizowaniem i planowaniem polityk publicznych.