We use cookies on this site to enhance your user experience. Do You agree?

dr Marta Kołodziejska

logo_orcid   logo_pbn   logo_researchgate   logo_academia  
pracownik
adiunktka
Katedra Socjologii Cyfrowej

Kontakt
kolodziejskam@is.uw.edu.pl

Terminy dyżurów


Wybrane publikacje

 

Projekty

Projekty w realizacji
Zrealizowane projekty

Inne

Prywatnie
Badaczka religii i nowych mediów, mediatyzacji religii i duchowości. Interesuje się również przemianami dyskursów technologicznych w procesach cyfryzacji. Prowadzi badania z zastosowaniem metod jakościowych (analizy dyskursu, analizy treści) i mieszanych. Na Wydziale prowadzi przede wszystkim zajęcia warsztatowe z metod analizy jakościowej przy użyciu programu MAXQDA, a także zajęcia w języku angielskim. 
Wiceprzewodnicząca Research Network 34 Sociology of Religions Europejskiego Towarzystwa Socjologicznego (od 2021), członkini Rady International Society for Media, Religion and Culture (od 2024). Book review editor dla czasopisma Sociology of Religion (od 2023).