We use cookies on this site to enhance your user experience. Do You agree?

SPECJALISTA/SPECJALISTKA DS. PROJEKTÓW NAUKOWYCH

O PROJEKCIE QUEERSHIP

QUEERSHIP to pionierski, transnarodowy i interdyscyplinarny projekt badawczy finansowany z prestiżowego grantu ERC Advanced Grant (European Research Council). Projekt obejmuje badania nad codziennym życiem i praktykami relacyjnymi rodzin LGBTIQ* z dziećmi w Europie Środkowo-Wschodniej (Polska, Czechy, Chorwacja, Węgry), kwestionując anglosaskie założenia dotyczące pokrewieństwa queer i inicjując zmianę paradygmatu w rozumieniu dynamiki rodziny i pokrewieństwa.

Kierowniczką naukową projektu jest prof. dr hab. Joanna Mizielińska z Wydziału Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego. Projekt realizowany będzie przez międzynarodowy zespół 8 badaczy i badaczek w okresie 60 miesięcy (2026-2030).

Szukamy osoby zaangażowanej, rzetelnej i otwartej na współpracę, z doświadczeniem w zarządzaniu projektami, która będzie odpowiedzialna za koordynację operacyjną projektu QUEERSHIP oraz wspieranie działań administracyjno-organizacyjnych sekcji badawczej Wydziału Socjologii.

ZAKRES ZADAŃ

Twoim głównym zadaniem będzie wspieranie i pomaganie kierowniczce grantu ERC w realizacji projektu QUEERSHIP. Zadania możemy podzielić na dwie kategorie: związane z projektem QUEERSHIP w tym organizacyjno-asystenckie i administracyjne (50% czasu pracy) oraz wspieranie sekcji badawczej Wydziału Socjologii (50% czasu pracy).

ZARZĄDZANIE OPERACYJNE PROJEKTEM QUEERSHIP (50% czasu pracy):

Koordynacja prac projektowych:

  • Koordynacja realizacji pakietów roboczych projektu, monitoring harmonogramu i działań zespołu 8 osób w 4 krajach
  • Organizacja spotkań zespołu badawczego, czuwanie nad jego przebiegiem i sporządzanie notatek podsumowujących/protokołów
  • Monitorowanie zgodności projektu z wymogami grantu ERC, zarządzanie ryzykiem projektowym, prowadzenie rejestru ryzyk

Zarządzanie finansami i sprawozdawczość:

  • Zarządzanie budżetem projektu zgodnie z wymogami ERC i Horyzontu Europa
  • Współpraca z sekcją badań WS i BMPB UW
  • Weryfikacja i nadawanie biegu dokumentom finansowym i zatrudnieniowym
  • Przygotowywanie raportów dla ERC, udział w audytach

Dokumentacja i zarządzanie danymi:

  • Prowadzenie dokumentacji projektowej zgodnie z wymogami Horyzontu Europa, zarządzanie systemem archiwizacji dokumentów administracyjnych projektu
  • Przygotowywanie dokumentów oraz koordynowanie ich obiegu na Wydziale i na UW
  • Obsługa i archiwizacja korespondencji (w tym korespondencji z ramienia projektu)
  • Zarządzanie danymi badawczymi zgodnie z Planem Zarządzania Danymi (DMP): koordynacja procesu archiwizacji materiałów badawczych, zapewnienie zgodności z zasadami FAIR i wymogami otwartego dostępu Horyzontu Europa
  • Obsługa projektów w zakresie wprowadzanych zmian do umowy grantowej (w tym aneksowanie)

Wsparcie w zarządzaniu zespołem i rekrutacja:

  • Koordynacja procesów rekrutacyjnych w projekcie: wsparcie w procesach rekrutacji członków zespołu badawczego oraz otaczanie opieką nowych pracowników, szczególnie w procesie zatrudnienia i pierwszym okresie pracy w Polsce
  • Zarządzanie umowami członków zespołu i uczestników badań
  • Pomoc w kwestiach organizacyjnych przy zawieraniu umów, w tym przygotowywanie umów cywilnoprawnych

Logistyka i organizacja:

  • Koordynacja logistyczna projektu: wsparcie badań terenowych w 4 krajach, zarządzanie zakupami (sprzęt, oprogramowanie badawcze, bony podarunkowe)
  • Organizacja wyjazdów/przyjazdów członków zespołu (rezerwacje i zakup biletów, rezerwacje hoteli, przygotowanie dokumentacji związanej z delegacjami)
  • Koordynacja organizacji wydarzeń naukowych związanych z realizacją projektu (konferencja finalna, seminaria, warsztaty PAR, grupy fokusowe)

Upowszechnianie i komunikacja:

  • Wsparcie w upowszechnianiu wyników projektu (koordynacja publikacji, wsparcie logistyczne)
  • Organizacja i realizacja działań public relations, w szczególności wsparcie przy tworzeniu i prowadzeniu strony internetowej projektu oraz jego promowaniu, współprowadzenie mediów społecznościowych

Etyka i zgodność:

  • Wsparcie w przygotowaniu i monitorowaniu wniosku etycznego
  • Monitoring zgodności badań z wymogami RODO i etyką badawczą

WSPARCIE SEKCJI BADAWCZEJ WYDZIAŁU SOCJOLOGII UW (50% czasu pracy):

Zakres zadań związanych z wsparciem sekcji badawczej Wydziału Socjologii zostanie uzgodniony szczegółowo z Dziekaną Wydziału i może obejmować m.in.:

  • Wsparcie administracyjne innych projektów badawczych realizowanych na Wydziale
  • Pomoc w przygotowywaniu wniosków o finansowanie
  • Promowanie działalności naukowej prowadzonej w Wydziale Socjologii UW
  • Koordynacja działań związanych z organizacją wydarzeń naukowych Wydziału
  • Inne czynności zlecone przez Dziekana lub Prodziekana ds. Badań Naukowych

LINK DO OGŁOSZENIA